MBG OUH
Disse skitser er blevet til mens forældre til patienter i Spiseforstyrrelses- og Funktionelt Team i Børne og Ungdomspsykiatrien på Odense Universitets Hospital (OUH) mødtes i Medbehandlergruppen.
I team for spiseforstyrrelser og funktionelle lidelser inddrages de pårørende aktivt i behandlingen. Forældre til unge med spiseforstyrrelse tilbydes at deltage i en forældre undervisningsgruppe der kaldes medbehandlerkursus.
Skirserne går således tæt på denne pårørende-rolle.
Klik på de enkelte billeder nedenfor for forstørrelse.
Klik på de forstørrede billeder for at blade videre til det næste.
![1.F lles...OkDinBeslutningstagning800 1.F lles...OkDinBeslutningstagning800](/images/igallery/resized/1101-1200/1.F__lles...OkDinBeslutningstagning800-1169-230-150-90-c.jpg)
1. Fælles... Ok, din beslutningstagning.
![2. DetBliverGodt N r... AtTageDenIndIenPositivFremti600d 2. DetBliverGodt N r... AtTageDenIndIenPositivFremti600d](/images/igallery/resized/1101-1200/2._DetBliverGodt_N__r..._AtTageDenIndIenPositivFremti600d-1177-230-150-90-c.jpg)
2. Det bliver godt, når...
(At tage den ind i den positive fremtid).
![3.AtSeAltDetUdenom800 3.AtSeAltDetUdenom800](/images/igallery/resized/1101-1200/3.AtSeAltDetUdenom800-1170-230-150-90-c.jpg)
3. At se alt det udenom.
![4.AtHoldeSpejletOpOgDanseMed600 4.AtHoldeSpejletOpOgDanseMed600](/images/igallery/resized/1101-1200/4.AtHoldeSpejletOpOgDanseMed600-1171-230-150-90-c.jpg)
4. At holde spejlet op og danse med.
![5.AtSlippeUdAfErDetKunMigF ngslet800 5.AtSlippeUdAfErDetKunMigF ngslet800](/images/igallery/resized/1101-1200/5.AtSlippeUdAfErDetKunMigF__ngslet800-1172-230-150-90-c.jpg)
5. At slippe ud af Er-det-kun-mig-fængslet.
![6.AtByggeEtStilladsOp600 6.AtByggeEtStilladsOp600](/images/igallery/resized/1101-1200/6.AtByggeEtStilladsOp600-1173-230-150-90-c.jpg)
6. At bygge et stillads op.
![7.N rJegSkalHindreB deHendesOgMineF lelser800 7.N rJegSkalHindreB deHendesOgMineF lelser800](/images/igallery/resized/1101-1200/7.N__rJegSkalHindreB__deHendesOgMineF__lelser800-1174-230-150-90-c.jpg)
7. Når jeg skal hindre både hendes og mine følelser.
![8.MigEfterKonflikten600 8.MigEfterKonflikten600](/images/igallery/resized/1101-1200/8.MigEfterKonflikten600-1175-230-150-90-c.jpg)
8. Mig - efter konflikten.
![9.K kkensoverenOgDetailkontroll ren900 9.K kkensoverenOgDetailkontroll ren900](/images/igallery/resized/1101-1200/9.K__kkensoverenOgDetailkontroll__ren900-1176-230-150-90-c.jpg)
9. Køkkensoveren og detailkontrolløren.
![10.Triggerne600 10.Triggerne600](/images/igallery/resized/1101-1200/10.Triggerne600-1178-230-150-90-c.jpg)
10. Triggerne.
![11.HvadHunEGENTLIGharUdAfDet600 11.HvadHunEGENTLIGharUdAfDet600](/images/igallery/resized/1101-1200/11.HvadHunEGENTLIGharUdAfDet600-1179-230-150-90-c.jpg)
11. Hvad hun EGENTLIG har ud af det.
![12.ForHerKanJegR BE600 12.ForHerKanJegR BE600](/images/igallery/resized/1101-1200/12.ForHerKanJegR__BE600-1180-230-150-90-c.jpg)
12. For her kan jeg RÅBE!
![13.NysgerrighedenDaForundringenBlevVejenInd600 13.NysgerrighedenDaForundringenBlevVejenInd600](/images/igallery/resized/1101-1200/13.NysgerrighedenDaForundringenBlevVejenInd600-1181-230-150-90-c.jpg)
13. Nysgerrighed. Da fornundring blev vejen ind.