Da Messecenter Herning købte rettighederne til Formland Messen, kontaktede de mig for at få skabt et nyt ansigt til katalog, bannere og posters etc.
Team Formland understregede, at det var processen sammen med mig, de var interesserede i. Resultatet kom i anden række: De ønskede selv at blive dybt involveret i designprocessen for at kunne arbejde strategisk med messens visuelle identitet. På den ene side var det vigtigt for dem at kommunikere kontinuitet og tryghed for messens udstillere - og på den anden side signalere, hvordan messen ville udvikle sig efter opkøbet. Rent visuelt kom det til at handle om at tage et nødvendigt opgør den klassiske fortælling om stramt, enkelt "Danish Design" med seriøse sort/hvid fotos i 60erstil, og skabe et mere sandt billede af brugskunstmessen, som rent faktisk byder på både nutidigt, farverigt og mangfoldigt design. 

"Hele Team Formland er MEGET glade for resultatet - og det samarbejde vi har haft med dig. Vi syntes virkelig, at det rykker os et skridt videre. Og ud over at ende ud i et super resultat, fik vi i Team Formland også noget kreativt input på et mere personligt plan !!"
Susanne Thinggaard, Team Formland, Messecenter Herning A/S

”Din kreative tilgang til vores kommercielle verden hos Messecenter Herning har været særdeles udbytterig og lærerig for os alle i Team Formland. En dag med workshop i dit værksted betød, at vi fik ladet de kreative batterier op og det var god teambuilding. Du har skabt en spændende udtryksform for vores næste fagmesse. Mange tak!”
Lars Jespersen, Projektchef. Messecenter Herning A/S

Formland farvekr 238

Jeg lavede en meget grundig kreativ proces med mange "håndtag" -

FormlandFlamigo238

og mange muliggheder for at stoppe op, involvere og reflektere

Forside Ny 238

Processen der var vigtigst. Alligevel besluttede Team Formland at bruge resultatet.

Formland-dag Maleri 238

Jeg inviterede også Team Formland til selv at arbejde hands on. Både med maleri,

Formland-dag Collage 238

colage

Formland-dag fig 238

og i 3D.